وبلاگ موزیک نعیم اشکبوس

مهندس زکریا جای مند

وبلاگ موزیک نعیم اشکبوس

مهندس زکریا جای مند

وبلاگ موزیک نعیم اشکبوس

مهندس زکریا جای مند مدیریت وبلاگ موزیک نعیم اشکبوس

دانلود
عنوان: شکست خورده
حجم: 4.8 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
zakarya jail.m

نظرات  (۲)

۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۶:۳۵ صدراعالی مقام

کاش این آهنگو همین جور که هست بخونی و با کیفیت عالی و بالا ضبط وپخش کنی،نمیدونم من تو عالمی دیگه بودم یا صداتون منو توی عالمی دیگه برد اما بهرحال بااینکه مشخصه با رکوردر گوشی ضبط شده و انگار تمرین بع نظر میاد ببشتر ولی من به عنوان شنونده از این کارتون لذت بردم،دوست دارم بعد از من هرکی این صدا رو گوش میکنه با دقت به عمق کلمات و صدای کسی که کلمات رو بازی میده توجه کنه... . کارسختی رو یه نفره انجام میده واقعاً... . واضح و مبراح است که سیستم عاملش هم قدیمی البته با توجه به عمر فایل و عمرضبط،

ببخشید اگه زیاد شد عرایضم،با آرزوی موفقیت 🎼🎶بروبچه های امیرآباد 

دوستان مرسی از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی